Als woningcorporatie je recruitment outsourcen: waarom zou je?

Recruiters van woningcorporaties staan voor een stevige uitdaging. 75% van de werkgevers in de sector verwacht namelijk steeds meer problemen bij de recruitment en inzetbaarheid van medewerkers. Dat bleek uit het Arbeidsmarktonderzoek Woningcorporaties 2019.

Veel voorkomende problemen zijn:

  • Sollicitanten zonder de juiste skills voor de job;
  • Professionals mĂ©t de juiste skills, maar zonder interesse in een vacature;
  • De toenemende leeftijd op de werkvloer. En daardoor te veel medewerkers die de nieuwe, digitale wereld moeilijk kunnen bijbenen;
  • De huidige staf die alle job-veranderingen complex vindt. En daardoor minder breed inzetbaar is.

Advies uit bovenstaand onderzoek:

Trek meer jonge professionals met de juiste skills aan!

Klinkt als een goed plan, maar hoe doe je dat?

Dat lees je in onze whitepaper:
Recruitment tactieken voor woningcorporaties in 2021

Meld je nu aan

Laat hieronder je gegevens achter om de whitepaper te downloaden.

Lekker
kijken

Over
Joinuz

Het outsourcen van recruitment biedt vele voordelen. Joinuz heeft de juiste kandidaten in haar portfolio; servicegericht, sociaal en in staat te denken in oplossingen. Wij nemen u veel werk uit handen en dat zorgt ervoor dat wij van uw huidige problemen juist uw grootste kracht kunnen maken!

Come Join us!
Wie zijn wij dan? Wij zijn Joinuz. Wij detacheren in de Zorg, binnen de Overheid en in het vakgebied Wonen. Aangenaam!

Onze missie is het vinden van de perfecte match tussen kandidaat en werkgever. Dat doen we door Ă©cht te kijken naar de wensen van beide partijen. Bovendien:

  • begeleiden we de kandidaten gedurende het gehele proces;
  • stellen we Persoonlijke Ontwikkelplannen op;
  • en vinden er regelmatig evaluatiegesprekken plaats.

Wilt u meer weten hoe Joinuz te werk gaat? We vertellen het u graag.

Lekker
kennismaken
Heeft u nog vragen?