Wat ga je doen?

Waar mensen samenwerken, kunnen conflicten ontstaan. Denk aan grote weerstand tegen bepaalde besluiten. Klachten van boze klanten. Schijnbaar onoverbrugbare verschillen van mening. Tijdens de training Conflictbeheersing komen dergelijke situaties uitgebreid aan de orde. En leren we je hoe je ermee kunt omgaan. We bieden je inzicht in je eigen houding en gedrag tijdens conflictsituaties en in het gedrag van anderen. Vaak zeer verhelderend en resulterend in meer onderling begrip en minder conflicten.

Na de training

  • Weet je hoe je geaccepteerd ‘nee’ verkoopt
  • Weet je hoe je op een effectieve manier met conflicten om kunt gaan
  • Weet je hoe je omgaat met weerstand
  • Weet je hoe je de regie houdt tijdens een gesprek
  • Weet je hoe je omgaat met verschillende (klant)emoties
  • Weet je hoe je omgaat met klachten
  • Voer je elk gesprek vol zelfvertrouwen
Huh?
Altijd als 1e op de hoogte van de nieuwste vacatures als je een job alert aanmaakt!